دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: یک نفر که با رمالی و دعانویسی در یکی از روستاهای بخش مرکزی شوش کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۸۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 13 October 2019

مصطفی نظری افزود: پس از کسب اخباری مبنی بر اغفال مردم با رمالی و دعانویسی توسط مردی ۵۸ ساله اهل روستای شهیددانش اقدامات لازم برای دستگیری او انجام شد.

وی تصریح کرد: پلیس اطلاعات امنیت و پاسگاه شهیدنادری پس از حضور در محل فعالیت متهم، فرد رمال را در حالی که چندین نفر از زنان منتظر نسخه های او بودند، شناسایی و دستگیر کردند.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش افزود: فرد کلاهبردار اقداماتی همچون درمان بیماری‌ های صعب‌ العلاج، افزایش هوش، دفع چشم زخم، بخت‌گشایی، باطل کردن سحر، رفع تنبلی و کند ذهنی، احضار جن، جدایی و طلب فرزند انجام می‌ داد.  

وی با بیان اینکه این فرد دفاتر، ابزار به‌روز و قدیمی و کتاب های دعانویسی زیادی جمع آوری کرده بود، گفت: این کلاهبردار در چندین مورد موجب ایجاد اختلافات خانوادگی شده و از این راه درآمدهای کلانی کسب کرده بود.  

نظری افزود: براساس موارد ثبت شده، مشتریان به صورت سالانه به این فرد مراجعه می کردند که از هر کدام حدود ۱۰ میلیون ریال به بالا دریافت می کرد.  

وی با اشاره به ندامت و پشیمانی این رمال اظهار داشت: متاسفانه عده ای افراد سودجو از عدم آگاهی مردم سوء استفاده و اقدام به رمالی و دعانویسی می کنند و در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی مردم می گذارند.  

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان شوش از مردم خواست شهروندانی که به این شکل مورد کلاهبرداری واقع شده اند برای ثبت شکایت به دادسرا مراجعه کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از جمله رمالی و دعانویسی مراتب را با استفاده از شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار