کد خبر: ۷۸۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 12 October 2019

اعتماد نوشت:«فامیل‌بازی خوب نیست.» این واکنش سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی، عضو اصولگرای شورای نظارت بر صداوسیما به خبر انتصاب دامادِ معاون استان‌های صداوسیما به عنوان رییس شبکه «شما» بود.

علی دارابی، معاون امور استان‌های صداوسیما در حکمی محمد کاویانی را که پیش از این قائم‌مقامی‌ شبکه شما را برعهده داشت، به مدیریت این شبکه منصوب کرد. این خبر تا این جای کار، مثل هر خبر دیگری، فاقد هرگونه عیب و ایراد بود. اما یک نکته در آن وجود داشت که این خبر را از اخبار مشابه، متمایز می‌کرد و آن اینکه محمد کاویانی، داماد دارابی است.

کاویانی که متولد 1361 و دانش‌آموخته دکترای جغرافیای سیاسی است، از سال 1384 وارد سازمان صداوسیما شده و از سال 95 تاکنون قائم‌مقامی و مدیریت تولید شبکه شما را برعهده داشته است. پس از انتشار این خبر بود که احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده اصولگرای مجلس در حساب کاربری‌اش در توییتر، به این انتصاب فامیلی واکنش نشان داد و نوشت: «اساسا فامیل‌بازی اقدامی مذموم و خلاف ارزش‌های اخلاقی حاکم برجامعه است. بهتر است معاون استان‌های صداوسیما ضمن لغو حکم انتصاب دامادشان به ریاست شبکه شما، مانع از حاشیه‌سازی و بدبینی افراد نسبت به کارکنان زحمتکش رسانه ملی شود.»

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه لااقل تا زمان نگارش این گزارش، نه‌تنها خبری مبنی بر لغو حکم داماد آقای دارابی منتشر نشده، بلکه هنوز واکنشی از سوی این مدیر ارشد صداوسیما یا دیگر مدیران این سازمان نیز صورت نگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار