طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور؛
رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام به عنوان عضو شورای علمی بنیاد نخبگان منصوب گردید. به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور طی حکمی دکتر" احسان نوراللهی" رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام را به مدت سه سال به عنوان عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان ایلام منصوب کرد.
کد خبر: ۷۸۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 12 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور طی حکمی دکتر" احسان نوراللهی" رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام را به مدت سه سال به عنوان عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان ایلام منصوب کرد.

دکتر سورنا ستاری در این حکم خطاب به رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام آورده است : به استناد ماده ۳ آیین نامه تشکیل و اداره شورای علمی بنیاد نخبگان استان و نظر به مراتب علمی، شایستگی و تعهد و بنا به پیشنهاد رئیس بنیاد نخبگان استان و با تایید معاون آینده سازان این بنیاد به موجب این حکم از تاریخ پنجم تیرماه سال جاری به مدت سه سال به سمت عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان منصوب می شوید.

" احسان نوراللهی" دانش آموخته مقطع دکترا دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جوان برگزیده صنعت نفت در سال 1390 و دارنده مدال برنز المپیاد شیمی می باشد./م

رئیس پژوهشی پالایش گاز ایلام  عضو شورای علمی بنیاد نخبگان استان شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار