کد خبر: ۷۸۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 13 October 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، سید عیسی حسنی در نشست قاچاق کالا و ارز از امحای 40 تن کالای قاچاق فاسدشدنی ظرف روزهای آینده خبر داد و گفت: اغلب این کالاهای قاچاق مواد خوراکی و نوشیدنی است که در قالب 4 کامیون با حضور مسوولان استان در دو پشته‌روم دشت‌روم امحا می‌شود. 
سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر جلوگیری از قاچاق گندم تأکید کرد و گفت: دادگستری بر جلوگیری از قاچاق گندم از استان تاکید دارد و باید دستگاه‌های نظامی و انتظامی قضایی و امنیتی به همراه سازمان جهاد کشاورزی قاچاقچیان گندم را شناسایی تا با آنها برخورد شود.
وی بر تشکیل و فعال شدن گشت مشترک با حضور ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان تأکید کرد و گفت: کالاهای قاچاق بدون مالک توسط دفتر فروش اموال تملیکی استان از طریق مزایده به فروش رسیده و مبلغ آن به حساب خزانه واریز شود.
این مسوول خاطرنشان کرد: خودروهای شوتی علاوه بر حمل کالاهای قاچاق، امنیت جاده‌ها و جان مردم را به خطر می‌اندازد که باید آنها برخورد اساسی شود، ضمن اینکه برای برخورد با این خودروها و همچنین قاچاق کالا می‌خواستیم در مرکز استان با چهارمحال و بختیاری مکانی برای ایست و بازرسی مستقر کنیم اما چهار محال و بختیاری در این خصوص همکاری نمی‌کند.
سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این موضوع باید با حضور افرادی از دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور حل و فصل شود که علی‌رغم همه پیگیری‌ها این افراد همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار