مسؤول عقیدتی سیاسی تیپ ۷۱ ارتش پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب گفت: ارتش هیچ وابستگی به تجهیزات دشمن ندارد و این خود یکی از مولفه‌های دشمن‌ستیزی است.
کد خبر: ۷۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 14 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام داوود کوهستانی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز عقیدتی سیاسی ارتش قرار داریم، اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که به فرمان امام خمینی (ره) در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شده است.

مسؤول عقیدتی سیاسی تیپ ۷۱ ارتش پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، افزود: اعتقاد و باور‌های دینی کارکنان ارتش وجهه متمایز ارتش ایران اسلامی با سایر ارتش‌های دنیا است، لذا معنویت در ارتش از اهمیت بالایی برخوردار است و از عوامل موثر در قدرت دفاعی کشور بشمار می‌آید.

وی گفت: یکی از نشانه‌ها و مولفه‌های معنویت محوری در ارتش ولایت‌مداری است که در سال‌های اخیر ارتش ولایت‌مداری خود را در اطاعت از، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا را به اثبات رسانده است.

کوهستانی تاکید کرد: حرکت به سمت جهاد خودکفایی، بازسازی و بازیابی تجهیزات نظامی، اصلاح ساختار سازمانی و تقویت نیرو‌ها و باور‌های دینی کارکنان از دیگر معنویت محوری در ارتش بشمار می‌آید.

این مسؤول یکی دیگر از مولفه‌های معنویت محور در ارتش را استکبارستیزی از دشمن عنوان کرد و گفت: ارتش هیچ وابستگی به تجهیزات دشمن ندارد و این خود یکی از مولفه‌های دشمن‌ستیزی است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماموریت‌های خود همواره در مقابل دشمن به‌ویژه نیرو‌های استکبار با جدیت و صلابت ظاهر شده است، حفظ حریم هوایی و زمینی و رصد لحظه به لحظه مرزها، استحکام در رویارویی با بیگانگان که قصد قریب به حریم کشور را داشتند از جمله اقدامات هوایی قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء در مواجهه جدی و قاطع و برخورد با پهپاد‌ها و هواپیما‌های بیگانه و همچنین اخطار ناوشکن‌های دریایی به شناور‌های دشمن از جمله گوشه‌ای از اقدامات مهم ارتش است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار