حال این سوال پیش می‌آید که آیا استاندار بیدارهستند یا خوابند؟! یا بر امور خود آگاهند و تسلیم زیاده خواهی‌های کسی نمی‌شوند!؟.
کد خبر: ۷۸۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 14 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ معاون یکی از دستگاه‌های اجرایی بنام ( م ) به مدت 8 روز به بهانه درمان بیماری سرطان به کشور خارجی سفر کرده در حالی که هیچ بیماری نداشته است یا داشته است؟! و بر اساس اظهارات خود زمانیکه یورو 3850 تومان بوده 135 میلیون تومان برایش هزینه در برداشته است؟!.

سفر میلیاردی یک معاون به آلمان !

حال این سوال مطرح می‌شود از آنجا که این معاون به یکی از نمایندگان مجلس وصل است به گفته خودش ، هزینه 135 میلیونی خویش برای مسافرت درمانی یا تفریحی به آلمان را از کجا آورده است؟!
در شرایط کنونی تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده کشور که اغلب مردم ایران اسلامی و من جمله استان هرمزگان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، هزینه سفر این معاون فکر می‌کنید جز با اسپانسر شدن پیمانکاران به نظرتان از چه راهی می‌توانسته است تأمین شود یا این شخص معاون این پول را از کجا آورده است؟ شاید زد و بندی ، سوء استفاده‌ای از موقعیت مکانی در یک دستگاه دولتی بوده که در این ارتباط بایستی سازمان بازرسی تحقیقات خود را تکمیل نمایید.
جالب اینجاست که این معاون محترم یک هفته بعد به اتفاق برخی مدیران دستگاه‌های توزیع منابع و اعتبارات استان در سایه شاید سکوت دستگاه‌های نظارتی بنابه دلایل نامعلوم به یک کشور آسیایی شرقی سفر کرده است؟! آیا اسم این مجمع رفتارها سوءاستفاده‌ در برخی دستگاه‌های دولتی نیست؟ آیا می‌توان از این کردارها چشم پوشی نمود و آنها را سازگار با روح شعار دولت تدبیر و امید نامید؟!

سفر میلیاردی یک معاون به آلمان !

گفتنی است آقای ( م ) اخیراً به دلیل عدم انتفاع از یک سازمان پر درآمد حملات خود را برای تغییر مدیر آن سازمان تشدید کرده و با هماهنگی کامل یک نماینده مجلس در واپسین زمان انتخابات پارلمانی به دنبال تغییر مدیران کارآمد و جایگزینی افراد مورد وثوق خویش هستند که بایستی در این خصوص تعمق کرد چرا یک نماینده چنین مدیرانی را در زیر دامان خود پرورش می‌دهد؟!
این نماینده مجلس در حالی همواره به دنبال استفاده از موقعیت دستگاه‌ها و اعمال فشار بر شخص استاندار برای تغییر مدیران اجرایی استان است که همواره مصاحبه می‌کند در شرایط کنونی تغییر و دست زدن به ترکیب اجرایی و سیاسی استان اصلاً به صلاح نیست!
اگر به عنوان مثال تغییر معاون سیاسی استانداری به صلاح نبوده ، پس ما در چند ماه مانده به انتخابات نباید شاهد تغییر مدیران ستادی باشیم و اگر این اتفاق رخ دهد مردم باید بدانند که این چنین اقداماتی فقط سوء استفاده از موقعیت به منظور انفاع در انتخابات مجلس خواهد بود!
گفتنی است این نماینده مجلس همواره در حالی مدیرانی چون ( م ) را روانه دستگاه‌های اجرایی می‌کند و کرده است..! که عملکرد هیچ‌کدام به لحاظ مدیریتی قابل دفاع نیست.
حال این سوال پیش می‌آید که آیا استاندار بیدارهستند یا خوابند؟! یا بر امور خود آگاهند و تسلیم زیاده خواهی‌های کسی نمی‌شوند!؟.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار