فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تمامی زیر ساخت ها برای بازگشت زوار اربعین حسینی آماده و در بخش حمل و نقل عمومی و حمل و نقل خصوصی آمادگی کامل را داریم.
کد خبر: ۷۸۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 16 October 2019

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک  اظهار داشت:در خصوص بازگشت زوار برنامه ریزی های لازم انجام شده ودر صورتی که ۴۵٪ از زوار به واسطه جاده و حمل و نقل عمومی و ۵۵٪  نیز توسط بخش خصوصی راهی شوند تمام بر کارها برعهده وظایف حمل و نقل جاده ای است .


وی خاطر نشان کرد:راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ۳ جبهه مختلف از جمله زیر ساختهای راه است که ما از ابتدای حوزه استان از همدان به بعد را تحت پوشش وزیر ساختهای راه رو به نحوی که ایمنی کامل برقرار بشود قرار  وکار روکش آسفالت، لکه گیری ،خط کشی و نصب تابلوی علایم برای ایمنی را انجام دادیم.

به گفته این مسئول،جاده های  استان کاملا ایمن هستندو در جبهه دوم بحث حمل و نقل عمومی است که هماهنگی لازم بین استانهای همجوار و استانهای معین صورت گرفته است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد:از ابتدای شروع طرح اربعین مسئولیت های مختلفی در بحث ستاد اربعین به عهده این اداره نهاده شده که یکی از آنها کمیته حمل و نقل ، سوخت و زیر ساخت که یکی از مهم ترین کمیته های ستاد اربعین است .

کرمی افزود: تمامی ادارات و ارگانهای زیر مجموعه کمیته حمل و نقل از ابتدا وبا  هماهنگی لازم پای کار بودند وتا کنون بدون هیچگونه مشکل و خستگی در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.  


وی در خصوص ساماندهی و اعزام زوار از کرمانشاه به سایر نقاط داخل کشور نیز ابراز داشت: تمامی هماهنگی ها و امکانات برای اعزام زوار انجام شده و زائرین به راحتی عازم مرز خسروی شده اند. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی که در واقع یک جبهه خیلی عظیمی تمامی زیرساخت‌های لازم برای حضور تمامی ادارات و ارگانهای خدمات رسانی و زوار اربعین حسینی را به صورت دایم یا مهمان فراهم کردیم. 

کرمی ابراز داشت: علاوه بر وظایف تخصصی مربوط به حوزه حمل و نقل، پذیرای زوار در مرز خسروی هستیم و به عنوان استان معین و کمکی مرز مهران نیز در حال خدمت رسانی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده همه تیم ها به صورت شبانه روزی در راهها پایانه مرزی مسافربری استان مستقر و درحال فعالیت و خدمت رسانی به زوار برای بازگشت هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار