امام جمعه کرمانشاه:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مدیریت خوب پلیس در اعزام زائران به کربلای معلی ستودنی و قابل ستایش است.
کد خبر: ۷۸۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 16 October 2019

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله "مصطفی علما" با حضور در قرارگاه انتظامی استان مستقر در مرز خسروی اظهار داشت: از ابتدای کار اعزام زوار به عتبات عالیات پلیس یکی از دستگاه‌هایی بود که ۲۴ ساعته و شبانه روز پای کار بود.

وی افزود: همراهی پلیس با زائران نتیجه اش این شده که آن‌ها در امنیت و آسایش کامل و بدون هیچ گونه دغدغه امنیتی سفر معنوی اربعین را به جا آوردند.

آیت الله علما تصریح کرد: در رزو‌های اخیر که جمعیت بسیار زیادی در مرز خسروی منتظر خروج از مرز بودند نقش پلیس در آرامش زوار و انتقال هرچه سریعتر آن‌ها به خاک عراق بسیار پرنگ بود که جای قدردانی دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه پلیس همواره وظایف خود را در مواقع حساس به خوبی انجام داده است، گفت: اربعین یکی از این ماموریت هاست که اگر پلیس در آن دخالت نکند نواقص بسیاری پدید خواهد آمد.

وی همچنین مراسم اربعین را بیانگر قدرت اسلام معرفی کرد و گفت: همه زائران سفیران این دین مبین هستند که حضورشان در این برنامه معنوی درس‌های زیادی برای جهانیان و خصوصا دشمنان دارد.

آیت الله علما در پایان گفت: حضور میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین شکست بزرگی برای دشمنان اسلام و در راس آن‌ها آمریکاست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار