فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، استقبال زائران برای تردد از مرز خسروی را در اولین سال بازگشایی در ایام اربعین حسینی را بی نظیر توصیف کرد.
کد خبر: ۷۸۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 17 October 2019

استقبال زائران اربعین از خسروی بی نظیر بود/بازگشت ۳۷ هزار زائر به کشور از طریق مرز خسروی

به گزارش تابناک سمنان:  سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه قرارگاه اربعین پلیس کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون ۱۴۶ هزار زائر از طریق مرز خسروی عازم کربلای معلی شده اند.

او ادامه داد: بدون شک اگر مسئولان استان مقداری تعامل خود را با طرف عراقی افزایش می‌دادند می‌توانیم ۳۰۰ هزار زائر را نیز از مرز خسروی عبور دهیم.

سردار جاویدان  بیان  کرد: با این حال تجربه امسال ثابت کرد که برای سال‌های اتی اگر توجه بیشتری به مرز خسروی صورت گیرد می‌توانیم حتی تا چند برابر ظرفیت امسال زائران را به کربلای معلی اعزام کنیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از بازگشت ۳۷ هزار زائر به کشور از طریق مرز خسروی خبر داد و گفت: شب گذشته تا حدود ساعت یک بامداد نیز شاهد برگشت زوار از این مرز بودیم.

او  همچنین با اشاره به اهتمام پلیس برای تامین امنیت زائران و ارائه خدمات مطلوب به آنها، گفت: علاوه بر به کار گیری ظرفیت عظیمی از همکاران استان، حدود ۱۵۰۰ نفر از پلیس استان‌های سمنان، اردبیل، اصفهان، قزوین  نیز به عنوان نیروی کمکی در خسروی مستقر شدند.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از همکاران پلیس که به شکل شبانه روزی پای کار بودند، افزود: تک تک آن‌ها با نگاه اعتقادی و با عشق به امام حسین (ع) مشغول خدمت رسانی به زوار شدند و ماموریت اربعین را نه یک ماموریت اجباری بلکه ماموریتی قلبی می‌دانستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار