جلیل بالایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت:زوار اربعین حسینی سفر خود را مدیریت کرده وزمان بازگشت خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۷۸۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 17 October 2019

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در حال حاضر در مسیر رفت یک مقداری تسلط برای مدیریت راحت تر بود ،دستگاههای تردد شماری را در ورودی استان در نقاط مختلف مستقر کرده بودیم هر ۶ الی ۱۲ ساعت یکبار آمار خودروها را به تفکیک سواری و اتوبوس و یک برآورد جمعیت ورودی و خروجی به استان داشتیم .

وی خاطر نشان کرد: از طریق مدیریت ترافیک و توسط پلیس راهنمایی رانندگی و پلیس راهور تمامی راه ها را مدیریت میکنیم که ایشالله مردم با کمترین مسئله استان را ترک کنند .

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در قصرشیرین در پارکینگ های اصلی بیشتر از ۳۰ هزار خودرو الان پارک شده و فرماندهی آتش نشانی نیز با امکانات مناسب در مرز خسروی مستقر  است.

بالایی تصریح کرد:نکته مورد بحث دیگر مبحث جلوگیری از حوادث اپیدمی و نگرانی های این چنینی است مراکز بهداشتی به صورت رندم و با نصب دستگاهایی که بحث بیماریهای واگیر دار را رصد میکنند در مرز درحال فعالیت است. 

به گفته این مسئول، بحث ترافیک و تجمع جمعیت و تردد در جاده ها با  هماهنگی لازم دستگاههای مجری  در حال رصد و پیگیری است.

وی افزود:خوشبختانه به اندازه کافی در مسیر رفت و برگشت امکانات لازم از جمله اورژانس ۱۱۵ ، مرکز فوریت های پزشکی ،امکانات امداد خودرو ایران ،خودرو سایپا ،مدیران خودرو و سایر مراکزی که بایستی خدمات ارائه دهند وجود دارند و از طرفی هم راهداری امکانات لازم را به فاصله های مناسب برای جلوگیری از مسدود شدن راه و انتقال ماشین آلاتی که احتمالا تصادف تصادفاتی شکل بگیرد مستقر نموده است.


بالایی گفت:در بحث نظارت لازم بر‌اکیپ هایی برای رعایت بهداشت آب، بهداشت غذا و نیز حوادث احتمالی جاده ای و نظارت جاده هم دستورالعمل صادر کردیم و تیم هایی به عنوان ناظر گذاشتیم که این موضوع را پیگیری می کنند.


مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه  ابراز داشت: زمینه را برای جلوگیری و پیشگیری از بحران های احتمالی  هلی کوپتر های  ارتش ،هوانیروز و  هلال احمر در مرز مستقر شده  است .

وی افزود:بیمارستانهای بسیار مجهز و مناسب صحرایی در منطقه مستقر شده که باافزایش امکانات بسیار خوب و نیروی انسانی متخصص در بیمارستانها و تقویت آمبولانس ها با فاصله های بسیار مناسب از فاصله ۲  تا ۱۰ کیلومتر البته بسته به نوع جاده و شرایط مستقر شده است. 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار