فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به خیل عظیم جمعیت تردد زائران در مهران، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کردند.
کد خبر: ۷۸۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 18 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اربعین امسال با توجه به حجم زیاد زائران، تردد در پایانه مرزی مهران و سایر مرزها به سهولت در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: پلیس از ابتدای ماموریت اربعین تا ورود آخرین زائر در محورهای مواصلاتی و  پایانه های مرزی به انجام وظیفه و خدمات رسانی به زائران ادامه خواهد داد.

 این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

 سردار یاری با بیان اینکه از ساعت ۲۴ دیشب تا الان ۹۲ هزار زائر از طریق پایانه‌ مرزی مهران به کشور بازگشته اند، گفت : ۱۵۰۰ زائر  نیز در این مدت از کشور خروج کرده اند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با هماهنگی همه دستگاههای اجرایی استان، اربعین امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل اجرا و شاهد هیچ گونه موارد امنیتی در مرزها نبودیم.

 وی به زائران توصیه کرد: با توجه به حجم تردد در جاده های مواصلاتی از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کرده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در طول سفر خود شاهد بروز حوادث تلخ جاده ای نباشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار