حادثه سقوط خودروی پراید درکانال بزرگ آبیاری کشاورزی در نزدیکی روستای سله چین در بخش مرکزی شهرستان گتوند ۲ پسر را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۷۸۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 18 October 2019

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت۱۱:۳۰ دقیقه به این مرکز اعلام شد، افزود: پس از اطلاع، نیروها با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

عیسی بشیری افزود: خودروی پراید سه سرنشین داشت، که ۲ پسرنوجوان و جوان  ۱۲ و هشت ساله از سرنشینان این خودرو غرق شدند، و یک پسر ۱۰ ساله نجات یافت.

وی با بیان اینکه حادثه دیدگان از عشایر بخش مرکزی گتوند هستند، اضافه کرد: هم اکنون جستجو برای پیدا کردن جسد غرق شدگان با حضور نیروهای امدادی عملیاتی و دیگر دستگاه های مدیریت بحران شهرستان گتوند ادامه دارد.

کانال بزرگ آبیاری کشاورزی که برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون از دهه های گذشته احداث شده است، به دلیل نداشتن گاردریل  و علائم هشدار دهنده کافی هرساله صحنه حوادث ناگواری در طول مسیر است.

تاسیسات و سازه های آبی کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند زیر نظر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ(گتوند) سازمان آب و برق خوزستان است.

کمبود امکانات امداد رسانی مدیریت بحران شهرستان گتوند در حوادث، مشکلات زیادی را برای نیروهای امدادی عملیاتی ایجاد می کند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: حوادث ، اورژانس ، غرق شدگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار