فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:در خصوص موج پایانی زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام از شب گذشته به صورت مستمر در حال بازگشت و امروز تا پایان روز حجم ترافیک سنگین خواهدبود.
کد خبر: ۷۸۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 20 October 2019

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از هفدهم مهر ماه تا کنون حدود ده روزی است ۸۵۰۰۰ نفر برگشتند و هنوز هم بازگشت زواربه خاک میهن  ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: میانگین روزانه تردد جاده ای تقریباً در این ایام برابر شده است و در حال حاضر نزدیک به ۴۰ هزار تردد از محور اسلام آباد غرب به سمت کرمانشاه را شاهد هستیم و.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود:با توجه به هماهنگی صورت گرفته با طرف عراقی برای بازگشت زوار تمام آماده سازی زیرساختهای و همکاری با دستگاهها و ارگان ها  انجام شده است.

کرمی تصریح کرد:در حال حاضر داخل مرز خسروی تمامی تمهیدات ،امکانات و شرایط برای بازگشت زوار فراهم و برای خروج زوار نیز سیستم های امنیتی و دستگاهای خدمات رسان و از طرفی هم در پایانه شهید کاویانی و مرکز استان هم پذیرای مهمانان و زوار  هستند.

وی گفت: برای زواری که از مرز خسروی و مرز مهران به استان سرازیر میشوند امکانات مهیا است و یک عده ای هم  مستقیم به مقصد خود میروند و تعدادی که از مرز خسروی و مرز مهران به کرمانشاه می آیند و ما از ۶ صبح تا آخر وقت در حال ارائه خدمات به زوار  هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار