مسؤول مواکب اربعین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از توزیع ۸۷ هزار پرس غذای گرم بین زوار در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 21 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سلمان یاوری اظهار داشت: موکب امام رضا (ع) مستقر در مرز خسروی امروز نیز در این مرز مشغول به خدمات‌رسانی به زوار است.

مسؤول مواکب دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز در مرز خسروی آخرین پخت را انجام می‌دهیم، افزود: بازگشت زوار روبه اتمام است، البته اگر تعداد بیشتر شود به فعالیت ادامه خواهیم داد.

به گفته یاوری، از ۱۵ مهر تا به امروز ۵۲ هزار پرس غذای گرم در ۲ وعده شام و نهار از سوی موکب امام رضا (ع) بین زوار در قصرشیرین، خسروی و نقطه صفر مرزی به همراه میان وعده (سیب زمینی سرخ شده و فلافل و...) توزیع شده است.

وی با اشاره به حضور ۴۰۰ زائر اتباع خارجی اربعینی حسینی در موکب امام رضا (ع) مرز خسروی، افزود: موکب امام رضا (ع) روز گذشته میزبان ۴۰۰ زائر از کشور‌های پاکستان، افغانستان، آفریقای جنوبی، هند و چین بود که ضمن برپایی سفره امام رضا (ع)، نماز جماعت را در مسجد جامع خسروی بجا آوردند.

یاوری در خصوص فعالیت موکب امام رضا (ع) مستقر در راه‌آهن کرمانشاه، گفت: این موکب تا فردا مشغول به خدمات‌رسانی به زوار است.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به توزیع روزانه ۲ هزار ۵۰۰ پرس غذای گرم در این موکب اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۵ هزار پرس غذای گرم بین زواری که بوسیله قطار تردد کرده‌اند توزیع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار