فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در محور‌های مواصلاتی استان روان و سبک است.
کد خبر: ۷۹۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 21 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت محور‌های استان کرمانشاه در موج بازگشت و مسیر تردد زائران حسینی اظهار داشت: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی بازگشت زائران از طریق مرز خسروی، هم اکنون تردد در محور‌های منتهی به این مرز و مسیر‌های برگشت زائران روان و سبک است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: با توجه به بارش باران، مقداری لغزندگی در سطح جاده‌ها ایجاد شده و رانندگان باید بسیار احتیاط کنند.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون تمام محور‌های استان باز بوده و تردد‌ها به خوبی در حال انجام است، گفت: هم اکنون هیچ مشکلی در محور‌های استان و مسیر‌های تردد زائران وجود ندارد.

سرهنگ حیدری در خصوص میزان حوادث رانندگی طی ایام اربعین حسینی نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: با توجه به افزایش تردد‌ها طبیعتا میزان حوادث رانندگی نیز با افزایش روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث رخ داده طی این ایام مربوط به محور حمیل – سرآبله بوده است، بیان داشت: تا روز گذشته تردد در مسیر برگشت زائران نیمه سنگین و روان بود که امروز به حالت عادی درآمده وسبک و روان است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه پرتردد‌ترین محور استان را در حال حاضر محور بیستون- کرمانشاه دانست و تاکید کرد: با توجه به لغزندگی جاده رانندگان احتیاط کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار