مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: ۱۴۰۰ کلاس درس در این استان سیستم گرمایشی ایمن ندارد و در حال تجهیز آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۷۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 21 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، مرزبان نظری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱۰ مدرسه شامل یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس با اعتبار ۱۱۶ میلیارد ریال مجهز به سیستم گرمایشی شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: اولویت تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی با روستا‌هایی بوده که دارای علمک گاز هستند.

این مسئول بیان داشت: همچنین ۵۷۵ کلاس درس در مناطق روستایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست تجهیز هستند که امیدواریم پیش از فرا رسیدن فصل سرما تکمیل شوند.

وی گفت: ۱۴۰۰ کلاس درس در استان سیستم گرمایشی ایمن ندارند که در حال تجهیز آن‌ها هستیم و قرارداد شماری از آن‌ها منعقد شده است.

نظری تصریح کرد: درصدد هستیم تا پایان امسال ۵۰۰ کلاس درس از یک هزار و ۴۰۰ کلاس درس باقی مانده را به سیستم گرمایشی تجهیز کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی حرکتی بزرگی است، عنوان کرد: به منظور تسریع در روند تجهیز مدارس، حتی برای روستا‌هایی که فاقد علمک گاز هستند پیشاپیش قرارداد‌ها منعقد و شماری از پیمانکاران نیز انتخاب شده اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار