استاندار در تماس تلفنی با معاون توسعه مناطق محروم رئیس جمهور قول تخصیص 50 میلیارد تومان برای خرید توافقی زرشک را اخذ کرد.
کد خبر: ۷۹۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 21 October 2019

معتمدیان در بازدید از واحد فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزیقول مساعد تخصیص 50 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره شرکت تعاونی کشاورزی دامداران سده بر ورود شبکه تعاون روستایی برای خرید توافقی محصولات کشاورزی استان و رفع دغدغه کشاورزان تاکید کرد.

معاون تعاون روستایی استان هم خواستار رفع مشکل سرمایه در گردش تشکل های زیرپوشش تعاون روستایی استان برای خرید توافقی محصول زرشک استان شد. 

جعفری گزارشی از فعالیت های تعاون روستایی استان و طرح های بسته بندی اجرا شده در استان ارائه و هدف اصلی از اجرای این طرح ها را تکمیل زنجیره تولید در راستای حمایت از کشاورزان با اطمینان بخشی به تولیدکنندگان منطقه برای تأمین بازار فروش محصولات عنوان کرد. 

جعفری افزود: اجرای این  طرح از طریق مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها و از محل اعتبارات بدون بهره طرح های مشارکتی دفتر معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری اجرا و با اعتبار 2 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای 15 نفر به بهره برداری رسیده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار