در پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان که امروزدوشنبه ۲۹ مهرماه در شانگ‌های چین برگزار شد مریم هاشمی ووشو کار کرمانشاهی با برتری مقابل حریفان خود قهرمان جهان شد.
کد خبر: ۷۹۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 21 October 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،این دوره از مسابقات از روز یکشنبه هفته جاری با حضور ۶۰۰ ووشوکار از ۱۰۲ کشور در شهر شانگهای چین آغاز شد که تیم ملی ووشوی ایران با هشت ورزشکار در ۲ بخش ساندا و تالوی زنان و مردان به مصاف حریفان رفت.

مریم هاشمی ورزشکار با اخلاق کرمانشاهی در وزن 75 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، به مصاف حیل محمد از مصر رفت و در راند نخست با اختلاف 12 امتیاز از سد حریف خود گذشت و دومین فینالیست ساندا بانوان لقب گرفت.

براساس این گزارش، بانوی ووشو کار کرمانشاهی تیم ملی بانوان کشورمان که مدال طلایی چهار دوره رقابتهای جهانی را در ویترین افتخارات خود داردعصر امروز برای کسب پنجمین مدال طلا با پونام از هند روبرو شد که با  برتری در مقابل این ورزشکار  به پنجمین مدال طلای خود درمسابقات جهانی دست یابد.

گفتنی است این ورزشکار با اخلاق کرمانشاهی مدال طلای جهانی ۲۰۱۳ مالزی خودرا در سال ۹۱ در دیداری به مقام معظم رهبری تقدیم کرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار