رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزنده بودن جاده‌های استان به علت بارش باران خبر داد و گفت: آمد و شد خودرو‌ها عادی و روان گزارش شده است.
کد خبر: ۷۹۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 22 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد حیدری اظهار داشت: با آغاز بارش باران از روز گذشته در نقاط مختلف استان کرمانشاه، شاهد لغزنده شدن سطح همه جاده‌های استان هستیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به باز بودن همه مسیر‌ها و اینکه هیچ محدودیت ترددی وجود ندارد، افزود: در حال حاضر گره ترافیکی در سطح جاده‌های استان نداریم و آمد و شد خودرو‌ها عادی و روان گزارش شده است.

حیدری با اشاره به موج بازگشت مسافران اربعین، گفت: امسال ۶۷۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در مسیر تردد زائران کربلای معلی بوده است.

وی افزود: امروز نیز شاهد حجم تردد بالای خودرو‌ها در محور اسلام‌آباد کرمانشاه، قصرشیرین و حمیل و روان بودن ترافیک در این جاده‌های هستیم.

حیدری از رانندگان خواست، با توجه به لغزندگی جاده‌ها احتیاط لازم را داشته باشند و با رعایت فاصله طولی و ایمنی از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و همچنین هنگام خستگی و خواب آلودگی تحت هیچ شرایطی رانندگی نکنند تا احتمال وقوع سوانح جاده‌ای کاهش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار