استاندار کرمانشاه گفت: قانون ملاک عمل و فصل‌الخطاب برای همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است و تمامی چالش‌ها و موانع موجود نیز با بهره‌گیری از قانون، قابل حل است.
کد خبر: ۷۹۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 22 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، هوشنگ بازوند ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران، شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند بسیاری بوده‌ایم که هر بار با مشارکت گسترده مردم رقم خورده است.

استاندار کرمانشاه پشتوانه تداوم این انقلاب را حضور دائمی و گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها دانست و گفت: این یک سرمایه اجتماعی بزرگ برای نظام محسوب می‌شود.

وی افزود: در طول این ۴۰ سال دشمنان نظام و به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با دقت موضوع میزان مشارکت مردم را در انتخابات رصد کرده‌اند و این‌بار پس از وضع تحریم‌های ظالمانه با حساسیت بیشتری این رویداد را رصد می‌کنند.

بازوند تصریح کرد: با وجود همه این دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه، مردم ما همیشه در همه عرصه‌ها و همه صحنه‌ها پای کار آمده‌اند و در تازه‌ترین آن‌ها، همایش بزرگ اربعین حسینی نمایش شکوهمندی از سرمایه‌های عظیم اجتماعی نظام اسلامی ما بود.

وی حفظ سلامت انتخابات پیش زمینه شکل‌گیری یک مشارکت گسترده مردمی عنوان کرد و افزود: مردمی که پای صندوق‌های رای می‌آیند انتظار دارند مجریان و ناظران انتخابات در نهایت بی‌طرفی و رعایت امانت‌داری فرایند اخذ رای و اعلام آرا را انجام دهند و ان‌شاءالاه این‌بار نیز مانند ادوار گذشته در حراست از آرای مردم تمام توان و امکانات خود را به کار خواهیم گرفت.

مدیریت ارشد استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه از یک سابقه و تجربه بسیار مناسب در امر برگزاری انتخابات برخوردارند و به راحتی قادرند با در پیش گرفتن راهکار‌های قانونی، چالش‌های پیش رو را به خوبی مرتفع کنند.

وی اظهار داشت: قانون ملاک عمل و فصل‌الخطاب برای همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است و تمامی چالش‌ها و موانع موجود نیز با بهره‌گیری از قانون، قابل حل است.

بازوند تصریح کرد: تمامی تمهیدات و دوراندیشی‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه باید قبل از برگزاری این رویداد مهم توسط ستاد انتخابات استان اندیشیده شده و امکانات مورد نیاز فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار