سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهلت قانونی امهال وام‌ها در مناطق زلزله زده استان تمام ومردم باید اقساط خود را بنابر قوانین و مقرارت بانک‌ها پرداخت کنند.
کد خبر: ۷۹۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 23 October 2019

سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به اینکه در طی این ۲ سال فیش آب،برق و گاز به صورت رایگان در اختیار مردم مناطق زلزله زده قرار گرفته بود پس از ۲۱ آبان و اتمام دو سال از گذشت زلزله باید هزینه قبوض را همانند سنوات قبل از زلزله پرداخت کنند .

وی خاطر نشان کرد:در واقع طی این ۲ سال روش جهادی اجرا شد و با امهال وام ها و رایگان شدن خدمات در این مناطق هزینه زیادی را برای دولت در برداشته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود:طی روزهای اخیر از با عبور از مسیر قصرشیرین و سرپل ذهاب  متوجه بهتر شدن شرایط بودیم هرچندهنوز هم مشکلاتی وجود دارد.

جاسمی تاکید کرد:در میان مردم مناطق زلزله زده هنوز تعدادی مستاجر هستند که خانه ای ندارند و قرار شد دولت کمک با پرداخت وام به متقاضیان این مشکل را حل کند.

وی در پایان گفت: طی نامه جهت تمدید امهال وام در مناطق زلزله زده استان اقدام شده ولی تا کنون خبری مبنی به امهال  آنها دریافت نکردیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار