حسن سلیمانی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: امهال وام های زلزله زدگان نیازمند بررسی مصداقی و تفکیک افراد به اشتغال رسیده با سایرین است.
کد خبر: ۷۹۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 24 October 2019

حسن سلیمانی در خصوص برنامه ریزی های لازم نمایندگان مجلس برای امهال وام های مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: می دانیم افرادی در مناطق زلزله زده  هستند که باز مانده اند و شرایط لازم رابرای پرداخت وام های خود ندارند،و در این زمینه در مجمع نمایندگان با استاندار محترم بحث هایی مطرح شد.

وی با تاکید بر بررسی جزء به جزء این موضوع خاطر نشان کرد: بررسی ها باید به شکل مصداقی صورت گیرد و بررسی موضوع در حالت کلی کافی نیست، همچنین بایستی در هنگام وقوع زلزله و در همان سال خسارت های وارده و شرایط بررسی می شد، اکنون که 2 سال از حادثه و خسارت های وارده می گذرد قدری سخت می شود.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین با بیان اینکه موضوع تمدید در تمدید قانون نداریم، یادآور شد: فکر می کنم باید روش را تغییر داد و موضوع را در کارگروه پیگیری کنند، افراد و خانوارها از هم تفکیک شوند، آنها که به اشتغال رسیده اند و شرایط مساعد تری دارند از افرادی که به اشتغال نرسیده و شرایط لازم را ندارند جدا سازی شوند، و پیشنهاد لازم را به دولت مطرح کنند تا نتیجه را پیگیری کنیم.

سلیمانی در پایان ایجاد توقع در مردم را بدون پشتوانه قانونی و عملیاتی نادرست خواند و تصریح کرد: مطالبه گری کافی نیست باید بسترها و شرایط لازم هموار و فراهم باشد، در شیوه کاری درست باید همه موارد ریز و درشت را با هم مد نظر قرار دهیم، به این معنا که مجموعه شرایط، توانایی‌ها، قابلیت‌ها، همینطور روال مقررات حکومت را بررسی و سنجش کنیم تا به نتیجه درست برسیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار