استاندار کرمانشاه طی بخشنامه‌ای مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان را موظف به دیدار چهره به چهره با مردم کرد.
کد خبر: ۷۹۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 24 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس هوشنگ بازوند در این بخشنامه آورده است: در اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (موضوع مصوبة شورای عالی اداری) و ماده ۲۳ منشور حقوق شهروندی همة مدیران موظف به برگزاری دیدار چهره به چهره به منظور ارتباط نزدیک با مردم، آگاهی از مشکلات ایشان و اهتمام در رفع آن‌ها با ارج نهادن به حقوق شهروندی می‌باشند.

وی در این بخشنامه تاکید کرده است: مسئولین کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند شخصاً ۱ روز در هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر را به عنوان روز دیدار چهره به چهره در محل دفتر خود ملاقات مردمی داشته باشند. بدیهی است شرکت و یا سخنرانی در مراسم ها، مناسبت ها، بازدید‌های عمومی و پاسخگویی موردی روزمره به منزله ملاقات عمومی مردمی این بخشنامه نخواهد بود و از ارایه آمار و مشخصات متقاضیان در دیدار‌های روزانه مسئول دستگاه به عنوان ملاقات عمومی خودداری گردد.

همچنین تاکید شده است که کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند گزارش مربوط به دیدار‌های چهره به چهره خود را با مشخصات فردی ارباب رجوع به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گزارش نمایند.

در ادامه تصریح شده است: با استناد به مواد ۲۰ و ۲۲ منشور حقوق شهروندی، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن بررسی سریع موضوعات مطروحه از سوی شهروندان، نتیجه نهایی اقدام به نحو مقتضی و از طریق پیامک، نامه یا تماس تلفنی به اطلاع متقاضیان رسانده شود.

در این بخشنامه آمده است: همچنین دفتر سامد مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که تاریخ دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در سامد را ضمن اطلاع رسانی از طریق صداوسیما، نشریات، جراید محلی، کانال‌های پیام رسان و فضای مجازی و پورتال به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری جهت نظارت بر ارتباط دو سویه مردم و مسئولین گزارش نمایند.

در ادامه حضور کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی با دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری جهت پاسخگویی برخط در مرکز سامد استان (سامانه ۱۱۱) در زمان مشخص شده مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار