سرمربی تیم شوتوکان کاراته بانوان خوزستان:
سرمربی تیم شوتوکان ریو بوکای کاراته بانوان خوزستان گفت: باوجود مدال‌آوری در مسابقات بین‌المللی، از طرف هیچ ارگانی حمایت نمی‌شویم و تمام هزینه‌های شرکت در مسابقات بر عهده خانواده‌ها است.
کد خبر: ۷۹۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 30 October 2019

رویا ممبینی در خصوص مدال‌آوری ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی شوتوکان ریو بوکای، اظهار کرد: این رقابت‌ها چند روز پیش در استان البرز برگزار شد که سوفیا آسیایی، آیلین آلبوغبیش و زینب لویمی از خوزستان به قهرمانی رسیدند، ساینا معرف‌نیا و آناهید بهمنش نشان نقره را به خود اختصاص دادند و ترنم عسکری و بهاره باوی به مدال برنز دست پیدا کردند.

وی بیان کرد: مسابقات از نظر کیفی در سطح مطلوبی برگزار شد و باعث افتخار است که توانستیم به چندین مقام مهم بین‌المللی دست پیدا کنیم. در آینده نیز برنامه‌های جامعی برای رشد و پیشرفت سطح آموزش کاراته خوزستان داریم تا ان‌شاءالله این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم شوتوکان ریو بوکای کاراته بانوان خوزستان ادامه داد: ورزشکاران کشورهایی از جمله افغانستان، پاکستان، مصر و ارمنستان در این مسابقات حضور داشتند و رقابت با این ورزشکاران تجربه ورزشکاران خوزستانی و ایرانی را بالاتر برد.

وی عنوان کرد: من شاگردان بیشتری داشتم که می‌توانستند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند ولی با توجه به شرایط اقتصادی و این‌که خودشان باید هزینه حضور در این مسابقات را پرداخت می‌کردند، نتوانستند در این رویداد بین‌المللی حضور پیدا کنند. باوجود مدال‌آوری در مسابقات بین‌المللی، از طرف هیچ ارگانی حمایت نمی‌شویم و تمام هزینه‌های شرکت در مسابقات بر عهده خانواده‌ها است. ورزشکاران ما می‌توانند در دیگر مسابقات بین‌المللی نیز حضور پیدا کنند اما بحث مالی مانع از این کار می‌شود.

ممبینی بیان کرد: در حال حاضر دغدغه ما این است که ورزشکاران‌مان از نظر مالی حمایت نمی‌شوند، در حالی‌که ظرفیت و پتانسیل لازم برای حضور و مدال‌آوری در رویدادهای بین‌المللی را دارند. ورزشکاران من برای حضور در مسابقات بین‌المللی اندونزی نیز انتخاب شدند اما با توجه به نوسانات دلار و شرایط اقتصادی، نتوانستند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی گفت: مسابقات بین‌المللی دیگری را هم در پیش داریم که مجددا در ایران است. به نظرم برگزاری این رقابت‌ها در ایران بسیار خوب است و به بالا رفتن سطح کیفی ورزشکاران کمک می‌کند، البته حتی اگر مسابقات هم در ایران باشد وقتی هزینه‌ها بر عهده خانواده‌ها است، باز هم شرایط حضور ورزشکاران سخت خواهد بود زیرا مگر یک خانواده چقدر می‌تواند هزینه کند؟ انتظار داریم مسئولان ورزش خوزستان از ما حمایت کنند.

سرمربی تیم شوتوکان ریو بوکای کاراته بانوان خوزستان خاطر نشان کرد: ورزشکاران اگر در مسابقات شرکت نکنند، انگیزه‌شان کم می‌شود زیرا با خود می‌گویند چرا باید به باشگاه برویم و این‌قدر تمرین کنیم آن‌هم وقتی که قرار نیست به دلیل مشکلات مالی در مسابقه‌ای شرکت کنیم؟

منبع: ایسنا
برچسب ها: کاراته بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار