استاندار کرمانشاه گفت: پرونده ثبت‌جهانی اورامانات به یونسکو ارسال شده و در گام بعدی منتظر ورود کارشناسان این مجموعه به استان هستیم.
کد خبر: ۷۹۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 26 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار داشت: متاسفانه همراه اول از پوشش مناسبی در سطح استان برخوردار نیست و برخی محور‌ها مانند سومار آنتن‌دهی مناسبی ندارند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: بازارچه سومار و مسیر‌های منتهی به این مرز، یک محور مبادلاتی بسیار مهم برای استان محسوب می‌شود و همراه اول موظف است مشکلات آنتن‌دهی این محور را هرچه سریع‌تر برطرف کند.

بازوند تصریح کرد: همچنین موضوع تامین آب شرب کوتاه مدت و بلندمدت سومار از چاه‌های منطقه و سد شرفشاه در دستور کار قرار دارد و با توجه به اهمیت موضوع، مجموعه استانداری و آب و فاضلاب استان هر کدام ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز اجرای این پروژه را تامین می‌کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌جهانی منظر اورامانات یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان است و خوشبختانه پرونده ثبت‌جهانی به یونسکو ارسال شده و در گام بعدی منتظر ورود کارشناسان این مجموعه به استان هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار