رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزندگی در عمده محور‌های استان کرمانشاه و مه‎گرفتگی جاده‌ها خبر داد و گفت: رانندگان چراغ‎های خودروی خود را در هنگام رانندگی روشن نگه دارند.
کد خبر: ۷۹۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 26 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد حیدری با اشاره به اینکه معابر جاده‌های استان کرمانشاه به دلیل بارش باران لغزنده است اظهار داشت: محور کرمانشاه به سمت روانسر، و کرمانشاه به سمت صحنه و در بعضی مقاطع مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه به سمت اسلام آباد نیز دچار مه‌گرفتگی و محدودیت دید است عنوان کرد: با توجه به لغزندگی جاده‏ها، رانندگان سرعت مطمئنه و طولی را رعایت کنند و در مقاطع مه گرفتگی چراغ‎های خودروی خود را روشن نگه دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه رانندگان از عجله و شتاب خودداری کنند خاطرنشان کرد: رانندگان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن باشند و البسه گرم، سوخت کافی و سایر لوازم و ملزومات حتما همراه داشته باشند.

حیدری عنوان کرد: رانندگان با سرعت مجاز رانندگی کرده و از گرفتن سبقت اجتناب کنند و همچنین برای تردد در محور‌هایی که با کاهش دید مواجه هستند، حتما فاصله جانبی با خودروی جلو را رعایت کرده و مه‌شکن خودرو را روشن کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار