سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، با اشاره به عادی شدن تردد تاکسی‌ها در سطح شهر، گفت: در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر سه نفره شدن تاکسی‌ها در مسیر‌های طولانی بخشنامه‌ای دریافت نکرده ایم.
کد خبر: ۷۹۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 26 October 2019

 

 

 

 سجاد سلیمانی در خصوص اخبار کشوری منتشر شده مبنی بر سه نفره شدن تاکسی‌های مسیری، در مسیر‌های طولانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تا کنون چنین بحثی مطرح نشده است، اگر قرار بر ارسال بخشنامه‌ای در این زمینه باشد، قاعدتا به سازمان اعلام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تردد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در سطح شهر عادی شده است، عنوان کرد: از شروع ایام اربعین تا تاریخ ۸/۴ بیش از یکصد دستگاه اتوبوس در مرز خسروی مستقر بوده است، در برآوردی که در ایام اربعین داشتیم مشخص شد، جاب جایی مسافر چیزی حدود ۴۵۰ هزار نفر در طول ۲۵ روز بوده است.

 

سلیمانی در پایان با تاکید بر ثابت بودن نرخ تاکسی‌ها از ابتدای سال تا کنون، تصریح کرد: شهروندان در صورت برخورد با تخلف و دریافت اضافه بها از سوی رانندگان، می‌توانند با شماره تلفن سه رقمی ۱۳۳ و همینطور شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ تماس حاصل نمایند، همکاران من در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار