استاندار سمنان با صدور ابلاغی؛
به گزارش تابناک سمنان: علی رضا آشناگر استاندار سمنان با صدور ابلاغی، حسن اخلاقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهدی‌شهر را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب کرد.
کد خبر: ۷۹۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 30 October 2019

استاندار سمنان با صدور ابلاغی، حسن اخلاقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهدی‌شهر را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب کرد.

اخلاقی سرپرست فرمانداری مهدی‌شهر شد

در ابلاغ انتصاب اخلاقی آمده است:

با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ تا زمان انتصاب فرماندار جدید با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر منصوب می‌شوید.  

توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری برای اجرای امور به‌صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری‌های تابعه و نظارت بر عملکرد  ادارات شهرستان از جمله وظایفی که امید است در انجام آن تلاش و کوشش کنید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پرودگار قادر متعال خواستارم.  

حسن ارگی فرماندار سابق مهدی‌شهر نیز به ساختمان استانداری رفت تا در پست دبیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشغول به کار شود.

ارگی در حالی جای خود را موقتاً به اخلاقی می‌دهد که سال ها فرماندار مهدی‌شهر بود و هفته پیش در مراسمی به جای همتی به عنوان دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان سمنان منصوب شد.

پس از تغییر در فرمانداری میامی، شاهرود، گرمسار و آردان این پنجمین فرماندار از هشت فرماندار استان سمنان است که در زمان تصدی‌گری آشناگر تغییر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار