استاندار كرمانشاه از مديران استان خواست نهايت تلاش و اهتمام خود را براي ارتقاي فضاي كسب و كار در استان تلاش كنند.
کد خبر: ۷۹۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 30 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در در هشتاد و دومين كارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد كه با حضور اعضا در محل سالن تدبير استانداري برگزار شد، اظهار داشت: مديران وظيفه دارند براي اشتغال جوانان و ارتقاي فضاي كسب و كار استان تلاش نمايند و زمينه را براي تسهيل و اجراي طرح هاي اشتغالزايي فراهم سازند.

وي تاكيد كرد: كليه دستگاه هاي اجرايي فرآيندهاي صدور مجوز و گسترش فعاليت واحدهاي توليدي را در راستاي تسهيل امور و رونق توليد بازنگري نمايند و تسريع و سهولت در انجام امور توليد كنندگان را در اولويت قرار دهند.

نماينده ارشد دولت در استان بيان داشت: دستگاه هاي اجرايي در حل مشكلات توليد كنندگان اهتمام جدي و عزم راسخ داشته باشند و شرايط را براي بهبود و رونق توليد فراهم كنند.

مهندس بازوند گفت: دستگاه هاي اجرايي حق ندارند به دليل فرآيندهاي غيرضروري، مصوبات را با تاخير انجام دهند.

وي تصريح كرد: زمان در اجراي مصوبات براي ما اولويت دارد و تاخير در تصميم گيري براي رفع مشكلات مردم را نخواهيم پذيرفت.

رئيس سازمان صمت( دبير كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد) نيز در اين جلسه گفت: اعضاي كارگروه در اجراي مصوبات ستاد تسهيل بر اساس برنامه زمانبندي اقدام نمايند، اجراي دستورالعمل هاي لازم با دستور استاندار كرمانشاه براي رفع مشكلات توليد كنندگان از اهميت ويژه اي برخوردار است.

در اين جلسه طرح هاي كشاورزي و صنعتي با رويكرد تسهيل شرايط و ساز و كارهاي اداري به منظور حمايت از توليد كنندگان، رفع مشكلات، رونق توليد و صدور مجوز و گسترش فعاليت ها با حضور مجريان طرح  مورد بررسي قرار گرفت.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار