مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه یادواره شهدا حرف از امید و آینده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که با این ستاره‌ها می‌توان راه را شناخت و آینده از آن ماست.
کد خبر: ۷۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 31 October 2019
 به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، در سالروز شهادت اسوه شجاعت و فداکاری بسیجی شهید، «محمد حسین فهمیده» مراسمی در در دبیرستان شاهد علیزاده اسلام آبادغرب به همت حوزه مقاومت بسیج فهمیده و اداره آموزش و پرورش اسلام آباد غرب و با حضور خانواده معظم شهدا،اولیاء و دانش آموزان و جمعی از پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

در ابتدا مراسم حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آباد غرب با بیان اینکه؛ قرآن کریم 200 بار کلمه ذکر بیان شده است،  یادواره شهدا را مصداق «وَذَکِّرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ... و روزهاى خدا را به آنان یادآورى کن...» (آیه ۵ سوره ابراهیم) دانست.

وی افزود: امروز در یادواره شهدا گردهم آمده‌ایم تا بار دیگر رشادت‌های آنان را مرور کرده و به خانواده‌های شهدا بگوییم که این تلاش‌ها، اسارت‌ها، ایثارگری‌ها و جانباز‌ی‌ها در عالم اثر کرده است.
 
حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه یادواره شهدا حرف از امید و آینده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که با این ستاره‌ها می‌توان راه را شناخت و آینده از آن ماست.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آباد غرب ادامه داد: ما یادواره شهدا برگزار کردیم تا تا خط کش بگذاریم و بگوییم که شهدا و خانواده‌های شهدا اینگونه برای امام و انقلاب آبرو گذاشتند؛ اما متاسفانه شهرداری در برخی شهرها اسم  شهدا رو از سرکوچه ها حذف می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولین از رئیس اداره تا مدیر مدرسه و معلم و ‌والدین در قبال این که دانش آموزان در مسیر شهدا تربیت شوند مسئول هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار