رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز:
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز گفت: در حال حاضر به خاطر محدودیت ‌های مردم در قدرت خرید گوشت، شاهد افزایش دام و در نتیجه کاهش قیمت آن هستیم.
کد خبر: ۷۹۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 02 November 2019

سید اصغر حسینی بهارانچی  اظهارداشت: هم‌اکنون قیمت گوشت گوسفندی و گوساله به ترتیب با کاهش ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار ریالی در هر کیلوگرم مواجه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گوشت دام داخلی با قیمت هر کیلو گرم ۹۰۰ هزار ریال در بازار اهواز بدون نرخ مصوب در حال عرضه است، ادامه داد: در اواسط هفته جاری بعد از اینکه احساس کردیم قیمت‌ها از تعادل لازم برخوردار هستند، این اتحادیه نسبت به اعلام نرخ مصوب اقدام می‌کند.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز تصریح کرد: عرضه گوشت‌های وارداتی در فروشگاه‌های عرضه محصولات غذایی را در کاهش قیمت گوشت دام داخلی تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: گوشت گوساله وارداتی از کشور برزیل در فروشگاه‌ها با قیمت ۴۲۰ هزار ریال و در بازار آزاد به قیمت ۵۴۰ هزار ریال در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

حسینی بهارانچی بر تداوم عرضه این نوع گوشت‌های وارداتی در بازار تاکیدکرد و گفت: ادامه عرضه گوشت‌های وارداتی می‌تواند به تثبیت و یا کاهش مجدد قیمت‌ها کمک کند.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز،  روند کاهش قیمت گوشت در دیگر استانهای کشور نیز وجود دارد.

وی عید قربان و ماه‌های محرم و صفر به دلیل تقاضای بالای بازار  را یکی از عوامل افزیش قیمت دانست و گفت: با پایان این ایام می‌تواند شاهد مدیریت هرچه بهتر بازار  بود.

بر اساس این گزارش، بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که قیمت گوشت قرمز در اهواز نسبت به دیگر شهرهای کشور بالاتر  است.

 تعداد ۲۵۰ قضابی در شهرستان اهواز در حال فعالیت هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار