معاون توسعه مدیریت و منابع استانداري گفت: شعب شهرستانی مجموعه‌های اداری باید تا ۱۴۰۰ به شبکه فیبرنوری متصل شوند.
کد خبر: ۷۹۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 02 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر افسین کریمی در نشست کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات استان اظهار داشت: انتخابات مجلس مهمترین واقعه‌ی سال ۹۸ در استان است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

وی گفت: فراهم‌بودن زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی و متصل‌بودن مجموعه‌های مرتبط با انتخابات به شبکه فیبرنوری یکی از الزامات برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است و مدیریت ارشد استان این موضوع را به عنوان یک اولویت دنبال می‌‌کند.

دکتر کریمی ادامه داد: خوشبختانه تمامی شهرستان‌های استان به شبکه فیبرنوری متصل هستند و باید از این زیرساخت‌ها در جهت توسعه استان و برگزاری مناسب انتخابات به بهترین شکل ممکن بهره‌بگیریم. لازمه اینکار نیز اتصال دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های اداری و خدماتی در شهرستان‌ها به این شبکه است.

معاون استاندار عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در اولین گام ادارات ثبت احوال شهرستان‌های مهم استان تا زمان برگزاری انتخابات مجلس به شبکه فیبرنوری وصل شوند. در گام دوم در قالب یک برنامه کلان تا سال ۱۴۰۰ تمامی شعب مجموعه‌های اداری در شهرستان‌های استان به شبکه فیبرنوری متصل شوند.

تلاش می کنیم این برنامه در ستاد انتخابات استان و شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شود تا جنبه الزام‌آور پیدا کند و در ارزیابی عملکرد مدیران نیز لحاظ گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:‌ یکی از اولویت‌های کلان کشور این است که تمامی نقاط از امکانات زیرساختی و خدماتی بهره‌مند شوند و امکان ارایه خدمات مختلف به صورت متوازن در کل استان فراهم باشد.

دکتر کریمی افزود: وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌های استانی آن متولی نظارت بر بخش ارتباطات و فیبرنوری ادارات و مجموعه های خدماتی هستند و باید برآوردهای لازم را از وضعیت زیرساخت‌های فیبرنوری در شعب شهرستانی ادارات و دستگاه‌های مختلف استان داشته باشند و در صورتی که مجموعه‌ای فاقد این زیرساخت است، برای ایجاد آن برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه در مسیر عبور زوار اباعبداله الحسین (ع) قرار دارد و  استان هر ساله در اربعین حسینی میزبان هزاران عاشق حسینی است. در چنین شرایطی برخورداری از یک پوشش آنتن دهی مطلوب یک ضرورت محسوب می‌شود.

دکتر کریمی خاطرنشان کرد: مخابرات استان هر ساله آماری از افزایش سطح پوشش شبکه مخابراتی ارائه می دهد ولی مردم حق دارند در عمل محصول و ثمره این خدمات را به هنگام ارتباطات موبایلی مشاهده کنند.

در این نشست مقرر شد زیرساخت‌های لازم مخابراتی برای بخش‌های زمکان و قلعه شاهین جهت برگزاری انتخابات مجلس توسط مخابرات استان فراهم شود.



 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار