کارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی در اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات به حق خود، در محوطه این اداره تحصن کردند.
کد خبر: ۷۹۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 03 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، کارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی امروز (شنبه) در محوطه این شرکت در تجمعی ضمن اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات به حق خود، اعلام کردند: تا زمانی که خواسته‌های ما محقق نشود به این تحصن خود ادامه می‌دهند.

شرکت‌کنندگان در این اعتراض، اجرای کامل مفاد آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال  1389 و پرداخت معوقات را خواستار شده و اظهار داشتند: در همین زمینه باید طرح طبقه‌بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی اجرا و تغییر وضعیت همکاران قراردادی در اسرع وقت صورت گیرد.

اجرای بند 6 مصوبه سال 1385 هیات وزیران، ماده 21 قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص تغییر صندوق بازنشستگی، اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، رعایت اصل شایسته‌سالاری و استفاده از نخبگان و نیروی انسانی متعهد و متخصص در انتصاب مدیران از دیگر مطالبات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی است.

آنها با قرائت بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات صنفی خود توسط مدیریت شرکت مخابرات استان، متذکر شدند: در صورت بی‌توجهی به این خواسته‌ها،گردهمایی اعتراضی خود را در روزهای آینده ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار