مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 03 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازمهر،محمد رسول اکبری، اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی از هشتم آبان آغاز شده که به این مناسبت برنامه های متنوعی از جمله به صدا درآمدن زنگ ایثار و شجاعت در تمام مدارس استان، دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی در رشته های وزشی، فرهنگی و هنری با فرمانداران و استاندار و غبار روبی مزار شهدای دانش آموز تدارک دیده شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از حضور منسجم و منظم گروه های دانش آموزی در مصلی های نماز جمعه خبر داد و افزود: همچنین نشست های بصیرتی-سیاسی برای تمام دانش آموزان استان برنامه ریزی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی روزهای باقی مانده از هفته بسیج دانش آموز نیز دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت و مدیرکل آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

وی از آغاز اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور غرب خبر داد و افزود: روز گذشته دانش آموزان دختر در قالب ۱۲ اتوبوس از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

اکبری با بیان اینکه این اعزام ها تا ۳۰ آبان ادامه دارد، گفت: پس از اتمام اردوهای راهیان نور غرب، اردوی راهیان نور جنوب تا ۲۰ آذر ماه در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: همچنین دانش آموزان پسر نیز از اول بهمن ماه به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اردوهای راهیان نور غرب کشور یک و نیم روزه و اردوهای جنوب سه روزه برنامه ریزی شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: درصدد هستیم ۶ هزار و  ۲۰۰ نفر دانش آموز دختر را به اردوهای راهیان نور غرب و ۱۶۵۰ نفر را به جنوب اعزام کنیم و به همین تعداد دانش آموز برادر به غرب و جنوب اعزام کنیم.

وی افزود: در روز سیزدهم آبان نیز مراسم با شکوه راهپیمایی استکبار ستیز با حضور دانش آموزان استان کرمانشاه در مکان های تعیین شده، انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار