نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، از دریافت حقوق بیش از پنج هزار نفر از بسیجیان جامانده طرح معسرین سراسر کشور خبر داد و گفت: به ۶ میلیون از رزمندگانی که بیش از سه ماه در جبهه بودند، کارت ایثار داده می‌شود.
کد خبر: ۷۹۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 03 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سید قاسم جاسمی ، در خصوص پرداخت حقوق به بسیجیان دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: مستمری به بسیجیانی که پس از پایان جنگ تاکنون (31 سال‌) حقوق دریافت نکرده‌اند، تعلق می‌گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به آماری در حدود 5 هزار نفر از بسیجیان جامانده طرح معسرین سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این 5 هزار نفر در سراسر کشور سهمیه گرفتند که بیش از یک‌هزار و 500 سهمیه به استان کرمانشاه داده شده و در ماه‌های آینده، حقوق‌بگیر خواهند شد.

وی از پرداخت مستمری به سربازانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشته‌اند، خبر داد و افزود: سربازان نیروهای مسلح که دارای سابقه حضور در جبهه هستند، نیز مستمری پرداخت می‌شود.

برای تمامی رزمندگان که سه ماه به بالا سابقه خدمت در جبهه دارند، کارت ایثار صادر می‌شود، جاسمی این تعداد رزمندگان را 6 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: متولی این امر وزارت دفاع و وزارت پشتیبانی نیروهای مسلح است.

این نماینده مجلس در خانه ملت در خصوص مزایای مناطق جنگی برای نیروهای مسلح شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی دولت مناطق بیلوار و سرفیروزآباد شهر کرمانشاه و همچنین نیروهای مسلح جا ماندن از مزایای برخورداری از منطقه جنگی، از این مزایا برخودار می‌شوند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار