رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه آخر آبان‌ماه جاری راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 04 November 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، علی سروش در جلسه هیأت امنا مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) اظهار داشت:  این مرکز 754 پرستار دارد و در مقایسه با استانداردها 147 نفر کمبود نیروی پرستار دارد.

رئیس بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان حدود 868 میلیارد ریال از سازمان‌های بیمه‌گر طلب دارد، گفت: 404 نفر نیروی طرحی داریم و ماهیانه 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بابت حقوق و مزایای نیروهای شرکتی و طرحی پرداخت می‌کنیم.

وی از راه‌اندازی مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان مذکور تا آخر آبان‌ماه جاری خبر داد و گفت: پس از آن مرکز استروک سنتر و مرکز جامع سرطان، ساخت فضایی برای پاویون اساتید به‌عنوان پروژه بعدی بیمارستان در نظر گرفته شده است.

*مسائل حقوقی و مالی سبب توقف پروژه‌های دانشگاه شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع) با وجود بخش‌های متنوع در موارد بسیاری از جمله پیوندها و سرطان جایگاه ارزشمندی درغرب کشور دارد.

محمود‌رضا مرادی ادامه داد: اولویت دانشگاه تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است و عمده مسائلی که سبب توقف پروژه‌ها شده مسائل حقوقی و مالی است.

وی با بیان اینکه نباید بیمار برای درمان از استان کرمانشاه خارج شود، افزود: باید کرمانشاه محل ارجاع بیماران استان‌های اطراف هم باشد؛ سعی داریم بخش جراحی چشم را در اتاق عمل این مرکز فعال‌تر کنیم.

به گفته مرادی، در این مرکز 20 اتاق عمل وجود دارد و روزانه 70 تا 80 عمل جراحی انجام می‌شود که ظرفیت افزایش تعداد اعمال جراحی را دارد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار