معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی ازاجرای برنامه‌های مختلف در هفته‌ قرآن و عترت در دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 04 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی اکبر محسنی در نشست خبری امروز ۱۳ ابان ماه که به مناسبت هفته قران و عترت برگزار شد گفت: وظیفه رسانه ها حفظ رسالتشان در چارچوب ها و طرح سوالات سخت و ریشه یابی ها با حفظ ارزشهای انقلاب و نظام و کمک به مردم باشد .

وی در ادامه از برنامه های حوزه ی معاونت فرهنگی واجتماعی ،در هفته قرآن و عترت افزود:برپایی نمایشگاه قرآنی با نرم افزار ها و آخرین دست آوردهای قرآنی در دانشکده ادبیات از ۱۳ ابان ماه تا ۲۲ ، اجرای تئاتر خیابانی در جلوی سلف سرویس مرکزی دانشگاه با مفاهیم قرآنی با جنبه ی کاربردی با پیام نقد رفتار مسلمانی به جامعه برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از سومین برنامه با نام ازداوج آسان خبر داد وتصریح کرد : برنامه ازدواج آسان هرساله در دانشگاه رازی با کمک دفتر نهاد رهبری که با هدف کمک های مالی به زوج ها دانشجو  بصورت نمادین مراسمی جهت اغاز ایجاد پیوند زوج های از پیش عقد شده برگزار می شود.

به گفته این مسئول، در دانشگاه رازی هر ساله بین ۵۰ تا ۱۰۰ زوج در این مراسم ازدواج شرکت می کنند.

محسنی در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی ابراز داشت:برگزاری مسابقاتی با سوالاتی در مورد مفاهیم قرانی  که فراخوان این مسابقات به دیگر دانشگاها نیزارسال شده از دیگر برنامه های این هفته در دانشگاه می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاها موظف به تقویت ارزش ها دینی هستند و این نیاز به ریشه یابی است که نتیجه ی سالهای متمادی ترویج قران و حاکمیت سیاسی است وباید ببینیم تا چقدر به اهداف مورد نظر رسیدیم و باید از خود سانسوری و ملاحضه کاری که افت است دوری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار