رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجاخبر داد:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:جمهوری اسلامی ایران به سمت قدرت منطقه ای پیش رفته ونشانه های افول آمریکا قابل مشاهده است و این یک دستاورد تاریخی برای ایران خواهد بود.
کد خبر: ۷۹۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 04 November 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان در کرمانشاه اظهار داشت:۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تاریخ معاصر ایران است . 

وی خاطر نشان کرد:جوانان و نوجوانان از روزهای نخستین انقلاب پای کار بودندودر سال ۵۷ حدودهفت هزاردانشجو برای پیوستن به مردم مبارز ایران  به خاک و خون کشیده شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود:در روز ۱۳ آبان لانه فساد و جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و جوانان پیرو خط امام تسخیر شد،ودر آن روزها دولت موقت به خاطر گرایش به غرب گرایانه خود در مقابل دلداگی غرب ایستادگی نکرد و همین امر سبب سقوط  آنها شد.

ادیانی تصریح کرد:تاریخ سیاسی ملت ایران نشان داد هرجا کشوری به سلطه تکیه دهدو بر خلاف آموزه های دین به دشمنان تکیه کندشکست خواهد خورد وامروز در منطقه اخوان المسلمین بعد از سال‌ها مبارزه مرسی را بر سر کار آوردند اما جاسوس خانه اسرائیل و آمریکا را تعطیل نکرد و عاقبت آنها را دیدیم و مردم باید بدانید از اصول قطعی انقلاب نفی سلطه و سازش با استکبار است.

وی ابراز داشت: این سه رویداد بزرگ نشان از یک چالش ها بینملت ایران و آمریکا دارد اما بدانید ملت ایران در همه میدان ها در مواجهه با آمریکا پیروز و آمریکا مغلوب است،دشمن از همان روز اول انقلاب علیه کشور ما توطئه کرد و با چالش های نظامی و تحریک صدام، حمله به طبس، حمله به ایرباس به وجود آورد .

ادیانی تاکیدکرد:دشمن همیشه از طریق تحریم‌ها تلاش داشته تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشانداما هیچوقت موفق به این امر نشده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پایان گفت امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب این ملت از شعار مرگ بر آمریکا عقب نشینی نکرده  و ایران اسلامی را به پناهگاه ملت های مظلوم تبدیل کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
افول آمریکا؟؟؟
جالبه واقعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
https://www.oecd.org/economy/growth/scenarios-for-the-world-economy-to-2060.htm
https://www.pewsocialtrends.org/2019/03/21/america-in-2050/
بر چه مبنایی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار