مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: پنجمین جشنواره هنری ققنوس ویژه دانشجویان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 04 November 2019

 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم،قاسم امجدیان ، اظهار داشت: برگزاری جشنواره هنری دانشجویی ققنوس از سال 1394 در کل کشور توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور کلید خورد که در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و امسال پنجمین دوره آن در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان است و آثار برگزیده به جشنواره کشوری ارسال می‌شود خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه امسال فراخوان جشنواره در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان کرمانشاه ارسال شد و تا 30آبان‌ماه دانشجویان فرصت شرکت در جشنواره را دارند.

امجدیان مهمترین هدف جشنواره را شناسایی و ایجاد زمینه رشد و ارتقا استعدادهای هنری دانشجویان خواند و گفت: مهمترین هدف برگزاری جشنواره شناسایی دانشجویان هنرمند انقلابی است تا بتوانند از هنر برای بیان چالش‌های اصلی نظام استفاده کنند و انگیزه ایجاد شود تا پا به عرصه جنگ فرهنگی و هنری علیه دشمنان بگذارند.

این مسئول افزود: محورهای جشنواره ققنوس شامل شعار سال رونق تولید، بیانیه گام دوم انقلاب، مشکلات صنفی و مدیریتی دانشگاه‌ها،حمایت از یمن،  تناقضات سبک زندگی مدرن و بخش‌های جشنواره شامل فیلم کوتاه، داستان کوتاه٬ شعر، پوستر٬ عکس، کاریکاتور٬ مستند، انیمیشن و تئاتر خیابانی است که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افرادی که قصد شرکت در جشنواره را دارند٬ می‌توانند به نشانی kermanshahbso.ir ، basijdaneshjoey@shmail.ir و یا به حوزه‎ها و پایگاه‎های دانشگاه‎های سطح استان مراجعه کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار