ماندانا جواهری در گفتگو با تابناک:
مسئول مددکاران اجتماعی ایران در کرمانشاه گفت: نشست امیدها و چالشهای مددکاری اجتماعی استان در کمیته امداد امام خمینی (ره)ناحیه دو شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 05 November 2019

ماندانا جواهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت : این نشست با موضوع امیدها و چالشهای مددکاری اجتماعی با حضور مددکاران اجتماعی ادرارات و ارگان ها برگزار شد

وی خاطر نشان کرد:عدم وجود فضای تعامل بین مددکاران اجتماعی و مسئولین بالا دستی در نهاد های ارائه دهنده خدمات اجتماعی و عدم داشتن نظام مددکاری اجتماعی در جامعه و همچنین عدم توجه به تخصص و شایسته سالاری و نیاز به اموزش های علمی از چالش های و مشکلات حوزه ی فعالیت مددکاران اجتماعی استان است.

جواهری افزود:چشم اندازها و نوید های توسعه ای مددکاری اجتماعی در ایران و استان وجود دارد که نقش مددکاران اجتماعی در تشکیل پرونده های شخصیت و مداخلات قضایی نمودی از اهمیت این مسئله را نشان می دهد.

مسئول مددکاران اجتماعی ایران در کرمانشاه تصریح کرد:ارزش های مددکاری اجتماعی در اصول اخلاقی ملی و بین المللی این حرفه متجلی شده و اخلاق حرفه ای، هسته مرکزی مددکاری اجتماعی است. از شیوه های میانجی گری می توان به عنوان ابزاری برای ارزیابی و درک افکار و همچنین رموزی که برخواسته های طرفین حاکم است، استفاده نمود.

وی در پایان ابراز داشت:رسالت، ماموریت، هدف و منافع مشترک جامعه مددکاران اجتماعی اولویت و محور تمامی فعالیت هاست و در رأس تمامی اقدامات در حوزه های مختلف دانشگاهی و اجرایی و رسانه ای منافع و اهداف مشترک جامعه مددکاران قرار دارد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار