معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: فرآیند بازیافت در کلانشهر کرمانشاه براساس شرایط فعلی با مشکلات روبروست که در این راستا، فرآیندهای مدیریت پسماند و بازیافت بازنگری می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 05 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مهرداد سالاری امروز در نشستی که در راستای پیگیری مشکلات شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی برگزار شد، بر لزوم رفع مشکلات پروژه بازیافت برای برون‌رفت از وضعیت فعلی تأکید و ضرورت اجرای راهکارهای عملیاتی و اجرایی تدوین شده را یادآور شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرآیند بازیافت در کلانشهر کرمانشاه بر اساس شرایط فعلی با مشکلات روبرو شده است، گفت: حفظ محیط زیست، مدیریت پسماند و استفاده از شیوه‌های مناسب در حوزه بازیافت در کلانشهر کرمانشاه برای مردم و مسؤولان دارای اهمیت ویژه‌ای است و تحقق فرآیندهای اجرایی نیازمند بازنگری فرآیندهای کنونی در مدیریت شهری است.

سالاری گفت: در نشست‌های مشورتی با رویکرد دستیابی به راهکارهای عملیاتی و دارای امکان‌سنجی شرکت خواهیم کرد و توقع داریم از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای ایجاد شرایط مطلوبی در شهر کرمانشاه بر اساس درخواست‌های شهروندان استفاده شود.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه بر لزوم مشارکت شهروندان در اجرای فرآیندهای مذکور اشاره داشت و افزود: تاکنون چندین جلسه برای رفع مشکلات شرکت بازیافت از جمله مسائل مالی تشکیل شده و در این نشست به راهکاری عملیاتی به عنوان خروجی مناسب برای رفع مشکل خواهیم رسید که به شرکت ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: به‌ دنبال ارائه خدماتی در خور شأن شهروندان هستیم و بر این اساس مدیریت پسماند و بازیافت را به گونه‌ای طراحی خواهیم کرد که شهروندان در مناطق مختلف به لحاظ زیست سالم دچار مشکلی نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار