رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: طولانی شدن پروژه مرکز جامع سرطان به دلیل توسعه بیشتر‌ است.
کد خبر: ۷۹۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 06 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم ،علی سروش، با بیان اینکه مرکز جامع سرطان در جنب مجتمع بیمارستان امام رضا(ع) قرار دارد عنوان کرد: این مرکز برای پذیرش بیماران سرطانی و شیمی ‎درمانی و رادیوتراپی بیماران راه‎‎اندازی خواهد شد که چهار دستگاه رادیوتراپی‎ در مرکز جامع سرطان نصب می‎شود.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با اشاره به اینکه مرکز جامع سرطان با حداقل 120 تخت ساخته شده است بیان کرد: براساس سطح بندی که ما مرکز قطب کرمانشاه، ایلام و کردستان هستیم و با اهدافی که برای این بیمارستان مشخص شده، این بیمارستان به یک بیمارستان حدود 200 تختخوابی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید
بیمارستان‌های گیلان کمبود شدید پرستار و پزشک متخصص دارند

تشکیل پرونده قضایی برای یک بیمارستان در استان البرز؛ 3 نفر تحت تعقیب قرار گرفتند

کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان| مصدومیت شدید و انتقال ناصرپور به بیمارستان + عکس

وی افزود: اورژانس مستقل، اتاق عمل، آی‎سی‎یو، بخش‎های داخلی، اطفال، بستری، رادیوتراپی و توموتراپی از قسمت‏های مختلف این بیمارستان است که با دارا بودن درمانگاه سرطان و اورژانس‎های سرطان در این مرکز به بیماران سرطانی خدمات‎رسانی می شود.

سروش با بیان اینکه دغدغه بیماران سرطانی با افتتاح این مرکز جبران خواهد شد عنوان کرد: مرکز جامع سرطان به دلیل توسعه بیشتر پروژه آن طولانی‎تر می‎شود، اما تجهیزات سرمایه‎ای آن همچون رادیوتراپی خریداری و در حال انتقال به استان کرمانشاه است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با اشاره به اینکه برای ساخت مرکز جامع سرطان قرار داد با پیمانکار 18ماهه بوده است بیان کرد: مشکلاتی برای پروژه ایجاد شده است اما دانشگاه علوم پزشکی مصمم به رفع این مشکلات است که امید است ظرف یک سال آینده به نتیجه برسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار