مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: چهار طرح مهم اقتصادی مقاومتی طی امسال در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 06 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از تسنیم ،بیژن کردستانی ، با بیان اینکه چهار پروژه مهم اقتصاد مقاومتی شاه‌کلید اجرای برنامه‌های اقتصادی مقاومتی در سال 98 است اظهار داشت: ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان اسلام‌آباد غرب، ناحیه حمیل و ایجاد و ساماندهی خوشه نان‌برنجی و محصولات غذایی نان برنجی در محور کرمانشاه به سمت تهران در ورودی شهرک صنعتی فراوان و بیستون از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: حدود 25 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی در قالب ایجاد زیرساخت‌ها و 15 واحد کارگاهی در قالب 200 متری برای رفع مشکل تأمین سرمایه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان استان در نظر گرفته شده که به صورت نقد و اقساط واگذار می‌شود.

کردستانی با اشاره به اینکه تا سه سال آینده شهرک‌های صنعتی استان مجهز به پنل‌های خورشیدی می‌شوند گفت: برای نخستین بار در شهرک صنعتی فراوان کرمانشاه پنل‌های خورشیدی در قالب 150 کیلووات انرژی پاک مستقر شده است.

بیشتر بخوانید
ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «نظام بانکی در خدمت تولید» برگزار می‌شود

همایش ملی «تحقق اقتصاد مقاومتی» آذرماه در گیلان برگزار می‌شود‌

جزییات جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با موضوع بهبود محیط کسب وکار

وی با اشاره به حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی برای نصب این پنل‌ها افزود: این شرکت زمین‌ها را به صورت نقد و اقساط 42 ماهه و با درصد نقدی خیلی پایین و تسهیلات پرداختی در این زمینه کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بیان کرد: در استان کرمانشاه 21 شهرک و ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت 2400 هکتار واقع شده است گفت: 1500 هکتار از این شهرک‌ها در فاز عملیاتی قرار گرفته، 900 هکتار واگذار شده و 1300 قرارداد منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه با 114 سرمایه‌گذار در قالب 44 هکتار قرارداد منعقد شده است افزود: با این قراردادها پیش‌بینی 2000 نفر اشتغالزایی در این شهرک‌ها می‌شود

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار