زائرانی که هر هفته سه شنبه شب ها از سراسر ایران رهسپار میعادگاه منتظران می شوند، در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در این مکان مقدس حضور یافته و این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی(عج) تسلیت گفتند.
کد خبر: ۷۹۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 06 November 2019

به گزارش تابناک قم، مسجد مقدس جمکران در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) میزبان عزاداران پدر امام عصر(عج) بود که از اقصی نقاط این کره خاکی برای عرض تسلیت به قطب عالم امکان به مسجد مقدس جمکران مشرف شده بودند.

میعادگاه منتظران امشب همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مرثیه سرایی حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان میزبان عزاداران بود.

همچنین، امشب کاروان هایی که هر هفته سه شنبه شب ها از سراسر ایران رهسپار میعادگاه منتظران می شوند، در این مکان مقدس به منظور عرض تسلیت به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت مهدی(عج) با پرچم های عزا حضور یافتند و عزاداری کردند.

تجلیل از مواکب مهدوی اربعین حسینی با حضور معاون فرهنگی از دیگر برنامه های مسجد مقدس جمکران بود.

موکب مرکز تخصصی مهدویت از استان قم، موکب حضرت رقیه(س) از استان همدان، موکب شهرستان مرودشت از استان فارس، موکب مع امام منصور مسجد مقدس جمکران، موکب مصاف از استان تهران، موکب من الحسین الی المهدی از استان یزد، موکب سیار از شهرستان کاشان، موکب حضرت صاحب الزمان از شهرستان خوی، شبکه جهانی میثاق از استان بوشهر، موکب مع امام منصور قم و موکب اجتماع عظیم مهدوی استان قم در این مراسم تجلیل شدند.

مبارزه با انحرافات، روشنگری، تعظیم شعائر مهدوی، متوجه کردن قلوب زائران به امام زمان(علیه السلام) اسکان و پذیرایی از معیارهایی است که در انتخاب و تقدیر این مواکب مدنظر قرار گرفته بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار