فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اداره بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۱۱۷ سری جهیزیه برای زوج های تحت پوشش بهزیستی باهمکاری استاندار کرمانشاه و یکی از خیرین در استان تامین و اهدا می شود.
کد خبر: ۷۹۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 07 November 2019

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در آیین اهدا جهیزیه با همکاری سپاه نجف شرف در منطقه اورامانات و دالاهو که در شهرستان روانسر برگزار و۱۶۰ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

وی خاطر نشان کرداداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با مشارکت استانداری کرمانشاه برای تامین جهیزیه مددجویان ۸۰۰ زوجپشت نوبت که باتوجه به قول مساعد استاندار کرمانشاه خوشبختانه اقدامات لازم برای واگذاری جهیزیه صورت گرفته و طی مراسمی فعلا به ۱۱۷ زوج جهیزیه اهدا می شود و مابقی نیز طی مراسمات دیگر به شهرستان های گیلانغرب سرپل ذهاب قصرشیرین صحنه و کنگاور واگذار خواهد شد.

 مدیر کل اداره بهزیستی استان کرمانشاه افزود:مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان همزمان به مناسبت هفته وحدت و میلادحضرت رسول اکرم(ص) روز شنبه ۱۸ آبان ماه ساعت ۱۶ عصر با حضورنماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه و دیگر مسئولان استانی در محل تالار انتظار واقع در میدان آزادگان کرمانشاه برگزار که از این ۱۱۴ پک جهیزیه با مشارکت استاندار کرمانشاه و ۳ پک دیگر را یکی از خیرین استان اهدا کردند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار