معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه با حضور در دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت كرمانشاه مسائل و مشكلات فرآروي توسعه فضاهاي اداري، آموزشي و پژوهشي اين دفتر را بررسي كرد.
کد خبر: ۷۹۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 07 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ محمد ابراهيم الهي تبار در اين نشست ضمن اشاره به نقش پراهميت ائمه جمعه، علما و فرهيختگان اهل سنت در ترويج فرهنگ وحدت و تقويت انسجام ملي گفت: همگرايي، همسويي و هم افزايي ايجاد شده در مسير تعالي و پيشرفت استان الگويي مناسب و حاكي از همدلي و همراهي مردم و مسوولين براي دفاع از ارزشهاي انقلاب است.

معاون استاندار كرمانشاه كه در ديدار با حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه و ساير مسوولين دفتر سخن مي گفت: از پيگيري درخواست هاي ارائه شده جهت احداث فضاي جديد دفتر با دارا بودن امكانات لازم در حوزه هاي آموزشي، پژوهشي و اداري خبر داد و اظهار داشت: با توجه به گستردگي خدمات و لزوم توسعه فعاليت هاي آموزشي اين مهم پيگيري و انجام خواهد شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار كرمانشاه با بيان اينكه مردم اهل سنت با تقديم ٥ هزار شهيد، جانباز و آزاده سرافراز در جنگ تحميلي ثابت كردند كه حافظان اصلي و مرزداران غيور كشور هستند، خاطرنشان ساخت: مردم اين مرز و بوم با تعصب و تعهد هميشگي، وفاداري خود را بارها نشان داده اند و اين مهم با رشادت هاي هميشگي از اوايل انقلاب تاكنون وجود داشته و به گونه اي به مفهوم ايستادگي و وفاداري در عمل معنا بخشيده اند.

وي افزود: آخرين شهيد منطقه هم از مردم شريف اهل سنت بود كه علي رغم بازنشستگي براي دفاع از ارزشهاي انقلاب ايثار كرد و به مقام رفيع شهادت نائل شد.

معاون استاندار  از برنامه ريزي صورت گرفته براي برگزاري جشن بزرگ هفته وحدت در ۲۲ آبان ماه سال جاری با حضور بیش از۵۵۰ نفر از شخصیتهای برجسته اهل سنت و شیعه توسط دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت كرمانشاه تشكر كرد و گفت: كار و رسالت اين دفتر بسيار پراهميت و مهم است و توصيه مي شود از ۱۲ ربيع الاول در تمامي نشست ها از حضور همه ظرفيت هاي علمي، ديني و مذهبي استان به منظور بهره مندي جوانان از استفاده نماييد.

اين مقام مسوول در خاتمه گفت: با توجه به توانمندهاي موجود از تمامي ظرفيت هاي دانشي و تجربي استان در پست هاي مديريتي و در سطوح مختلف استفاده خواهيم كرد.

در اين ديدار كه حجت‌الاسلام صالحی مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانيت نيز حضور داشت: محمدي جانشين دفتر ولي فقيه در امور اهل سنت كرمانشاه ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده، مطالبات حوزه هاي مختلف را مطرح كرد كه بر اساس بحث و تبادل نظر صورت گرفته تلاش هاي لازم براي رفع مشكلات انجام خواهد شد

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار