مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، از برگزاری ۱۲ برنامه در هفته وحدت امسال در استان خبر داد و گفت : این برنامه‌ها در شهر کرمانشاه و شهر‌های اهل سنت‌نشین استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 09 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران استان،حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با موضوع تشریح برنامه‌های هفته وحدت در استان کرمانشاه، با بیان اینکه برنامه‌های هفته وحدت از امروز (۱۱ ربیع الاول) آغاز و تا ۱۸ ربیع الاول ادامه دارد، گفت : ستاد گرامیداشت هفته وحدت در دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه برای برگزاری و هماهنگی برنامه‌های این هفته تشکیل شده است.

او برنامه اصلی این هفته را برگزاری سی و یکمین همایش بزرگ وحدت با عنوان «پیامبر اعظم (ص)، قرآن و اهل بیت (ع)» در استان ذکر کرد و گفت : این برنامه با حضور ۶۰۰ تن از علمای اهل تسنن و تشییع، اساتید دانشگاهی، فرهنگیان، مسئولان، معتمدان و بانوان روز چهارشنبه (۲۲ آبان) ساعت ۹ صبح در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

او سخنران ویژه این مراسم را حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن زمانی» مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد.

او به برگزاری ۲ ویژه برنامه دیگر در شهر کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت اشاره کرد و گفت: مراسم جشن وحدت امشب (شنبه ۱۸ آبان) در مسجد امام شافعی شهر کرمانشاه و مشابه همین برنامه ۲۱ آبان در مسجد زردوئی‌ها برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه به برگزاری همایش وحدت در شهر سرپل‌ذهاب با مشارکت بسیج ناحیه مقاومت سپاه استان در روز ۲۱ آبان اشاره کرد و گفت: ۲ محفل انس با قرآن کریم نیز در مسجد جامع شهر‌های کرمانشاه و روانسر در این هفته برگزار می‌شود.

او دیدار آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با خانواده شهدای اهل سنت را از دیگر برنامه‌های امسال هفته وحدت در استان اعلام کرد و افزود: این برنامه ۲۰ آبان در شهرستان روانسر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فاضلی، به برگزاری مراسم جشن میلاد نبی‌مکرم اسلام و هفته وحدت در منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت: این آیین‌ها در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر برگزار می‌شود.

 او،گفت: این مراسم جشن در پاوه در روز ۱۹ آبان، روانسر ۲۰، ثلاث باباجانی ۲۳ و جوانرود ۲۵ آبان برگزار می‌شود.

او از عموم مردم برای حضور در آیین‌های هفته وحدت دعوت کرد و افزود: این برنامه‌ها با محوریت و مشارکت مردم برگزار می‌شود.

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار