بیمارستان "گلستان" به عنوان اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور، 21 آبان ماه با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا ،دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شروع ساخت این بیمارستان از سال 1389، گفت: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که پیمانکار این پروژه داشت، ساخت این بیمارستان به درازا کشید تا نهایتا از 10 ماه پیش با هماهنگی با دادستان و فسخ قرارداد پیمانکار، تکمیل پروژه با سرعت بسیار از سر گرفته شد.

وی افزود: بعد از حدود یک سال کار جهادی درحال حاضر این پروژه آماده افتتاح است و روز سه شنبه (21 آبان) با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.

مرادی با اشاره به زیربنای 9 هزار مترمربعی این بیمارستان، گفت: این مرکز درمانی در محوطه بیمارستان امام رضا(ع) در پنج طبقه احداث شده است.

وی یادآور شد: این بیمارستان دارای 50 تخت شامل 38 تخت جراحی و بستری و 12 تخت ویژه می‌باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از صرف اعتبار 55 میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز این بیمارستان خبر داد وافزود: از این میزان 35 میلیارد تومان صرف ساخت ساختمان پروژه شده و 20 میلیارد تومان نیز برای تامین تجهیزات بیمارستان هزینه شده است.

وی به تجهیزات مدرن و به روز این بیمارستان هم اشاره کرد وا فزود: تمام تجهیزات بیمارستان با توجه به حساسیت درمانی بیماران سوختگی و نیاز آنها به مراقبت‌های ویژه بر اساس آخرین استانداردهای جهانی تهیه و خریداری شده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از این پس این بیمارستان به عنوان اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور فعالیت خواهد کرد و از امروز تمام بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه که تا پیش از این در درمان بیماران سوختگی قطبیت داشت، به این بیمارستان جدید منتقل می‌ش

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار