ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: مشکلات مالی باعث شده روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان مقداری کند شود.
کد خبر: ۷۹۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،خلیل حیدری  با اشاره به اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان که بعد از مدت‌ها پیگیری از اوایل امسال آغاز شد، افزود: این پروژه در دو فاز تعریف شد که قرار بود فاز اول آن در حدود 18  ماه اجرا شود.

وی ادامه داد: دو عامل باعث شد روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان مقداری به تاخیر بیفتد که مهمترین عامل کمبود منابع مالی است  که تقریبا تمام پروژه‌های عمرانی کشور با آن مواجهند.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه یادآور شد: عامل دوم این بود که بر اساس نظر مسئولین گمرک ایران ابتدا قرار بود از یک جبهه کار آغاز شود که نظر مسئولین استان جبهه دیگری بود و این امر باعث تغییر نقشه‌ها و تغییر زمان کار شد.

حیدری پیشرفت کنونی این پروژه را بیش از 15 درصد اعلام کرد و افزود: با این روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان چند ماه به تاخیر خواهد افتاد.

به گفته این مسئول، اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز اول این پروژه حدود 35 میلیارد تومان است که قرار است از محل درآمدهای اختصاصی گمرک کشور تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: در اصل گمرک مسئول تامین زیرساخت‌ها نیست، اما این پروژه را برای کمک به توسعه صادرات استان و بهبود وضعیت مرز پرویزخان تعریف کرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه فاز اول این طرح شامل تکمیل زیرساخت‌ها، خیابان‌کشی و... است، گفت: بعد از اتمام فاز اول، فاز دوم آغاز خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار