امام جمعه پاوه گفت: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان با توطئه‌های همیشگی سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین شیعه و اهل سنت بوده اند، اما وحدت مثال زدنی بین برادران شیعه و سنی نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۷۹۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز یکشنبه در مراسم بزرگ میلاد پیامبر اسلام (ص) با اشاره به حدیثی از پیامبر اظهار داشت: پیامبر ما امت‌های مختلف را نجات داده است و شایسته است که ما نیز به پاسداشت این موهبت الهی میلاد پیامبر اعظم (ص) با شکوه برگزار کنیم.

او با بیان اینکه چهار روز ولادت، بعثت، هجرت و وفات آن حضرت برای ما مهم و موثر هستند، گفت: آیین ما و پاسداری از آن در دستان مبارک پیامبر بود و امروز هم بر عهده ما است که از دین اسلام و رسالت ایشان پیروی کنیم.

ماموستا قادری ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران اهل سنت یک هشتم جمعیت کشور هستند که در ۱۳ استان و در مرز‌ها زندگی می‌کنند، جمعیت شافعی مذهب آن از بقیه مذاهب بیشتر است و ۱۷ هزار مسجد و یک هزار مدرسه علوم دینی دارند.

او بیان داشت: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان با توطئه‌های همیشگی سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین شیعه و اهل سنت بوده اند، اما وحدت مثال زدنی بین برادران شیعه و سنی نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار